Translate

onsdag 3 juli 2013

Skrivkramp....

Skrivkramp....

Skriv en bok sa "dom"....


Börja skriv i en tidning sa "dom"


I stället för att göra det så sitter jag här och försöker skapa en blogg i stället *ler snett*

Får se hur länge jag tycker det är roligt....
Fanns ju en uppsjö med olika bloggplatser att välja mellan. 
Nu var ju min tanke med det hela att försöka förena nytta med nöje. *tjäna pengar* 
Och då verkade denna enklast.
Pengar är alltid bra, särskilt när man är en shoppaholic som jag är.

För tillfället så sitter jag ju och försöker bli klok på upplägg och layout, hur man länkar, lägger in bilder m.m


Så här kommer en helt i från ämnet bild.....

Bara för att se hur man gör, och om jag klarade det. 
Än så länge verkar det hyfsat enkelt.....

Nästa försök: Länk http://www.facebook.com/Lolabodin

Nu film: 

Ja, det får räcka för denna gången.
Vill ni ha dagens ord så får ni titta in här fortsättningsvis :-)

*noterar* måste hitta hur man får in smileygubbar...

Dagens ord:
Den som inte kan vad han vill måste vilja det han kan.

Lola



11 kommentarer:

  1. ska du ha blingade skatan som "bild" Tycker jag för det är bra att "sticka ut" bland alla andra, lycka till

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar som avatarbild (där hästhuvudet är nu)?
      Eller som header. där får lillskata vara i mitten :-)

      Radera
  2. Ytterligare att lära sig:
    Att vända på inlagda filmer.........

    SvaraRadera
  3. Det var på tiden. Tack för att du börjar blogga. :)

    SvaraRadera
  4. Tack för att du läser, men jag känner flera Sanna? 4 st som jag kan komma på, och du är vem av dom :-P

    SvaraRadera
  5. Äntligen Lola! Lycka till med bloggen! =D /Marie

    SvaraRadera
  6. Vad hände med skatan, stor och flyttade hemifrån?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej va kul att kunna följa Dig på en blogg.

      Radera
  7. Ahh..jag har med hittat hit serru :))

    SvaraRadera
  8. Hej vad roligt,kram vivvi b.

    SvaraRadera
  9. Lycka till med denna blogg :)
    Vad kul att åka till horsefarm idag, ha en bra dag!
    Carina

    SvaraRadera