Translate

måndag 5 maj 2014

Djävla skit...


Ja, man får svära ibland
(enligt min uppfattning, och jag har ju alltid rätt*blink*)
I detta fallet så är det befogat tycker jag. Dagens läkarbesök gick inte riktigt som jag tänkt mig.
Värdena har blivit sämre och levern är inflammerad. Djävla immunförsvar, kan det inte göra nått nyttigt i stället, typ bota en snuva eller nåt? I stället för att hoppa på min lever....
Så ökad cortisondos, nya prover om en månad och remiss till *va det nu va,...infektion kanske* för att bli vaccinerad mot i princip allt. Tror afrikansk hästpest var med på listan också :-/
Är väl förebyggande om dom måste öka den andra medicinen också. som är en typ av cellgifter som trycker ner immunförsvaret.
Fast man får se det så här, är väl en djävla tur att man tar prover regelbundet så det upptäcks. Som sagt, jag svär hur mycket jag vill! Fan, helvetes skit!

Tur hästarna sköter sig, så det kan uppväga mina svordomar. Även gårdagens lektioner gick bra. *tummen upp* så ännu mera plåster på såren. Och tänkte tanthoppa på torsdag (om det är någon hoppning då).
Får väl se hur högt det blir.
På onsdag ska jag till röntgen och läkaren för mitt bäcken, så då lär jag veta hur det läkt. ( om nu nån tror jag är helt vettlös) *bara lite...*

Har precis postat en hög med hästskit. Undra om brevbärarna vet om vad dom bär runt på ibland....

Nu upp för att jobba en häst på töm på klubben

Dagens ord:  Människor lär sig inte utav andras misstag, de vill helst göra egna.

/Lola 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar