Translate

lördag 5 april 2014

Fullständigt livsfarligt....


...att Facebooka på mobilen. Nu överdriver jag väl kanske lite. Men bara lite....
Touchskärmen är så lätt att komma åt av misstag och helt plötsligt har man råkat gilla något. Typ en Michael Jackson sida. *ve och fasa*  Han tillhör inte en av mina favoriter så ni kan väl ana att jag såg ut som en fågelholk när Helen frågade om jag helt plötsligt gillade honom....
Innan jag fick bort det... :-( Spelar väl ingen roll egentligen, det är mer principen. Jag klickar sällan på gillasidor över huvud taget så att helt plötsligt gilla något som jag inte ens gillar...*morr*

Jag har också både lagt till och tagit bort vänner av misstag bara genom att mobilen lever sitt eget liv :-/
Och gud vet hur många gånger jag gillat någons kommentar utan att ha en aning om det....
Sitter helst vid datorn när jag surfar. Stor skärm så man ser (är i den åldern nu) och stora tangenter (stora fingrar)
Har ändrat mina inställningar på facebook nu (tror jag) så att endast vänner kan läsa. Har inga "vänbegränsningar" egentligen, men är du nyfiken vad jag skriver så kan du klicka på "följ" om du nu inte vill lägga till mig som vän. Man får lite mer koll på det hela då, finns så många som lever ett "osynligt" liv bakom sin datorskärm "Troll" kallas dom, jag har inte drabbats (än), men tänkte ligga steget före....
Chansen är lika stor om inte större här på bloggen, men den är ju bara att lägga ner om det skulle dyka upp konstigheter...

Fnissar....som om jag skulle ha mer koll nu.... Med över 500 vänner där jag kanske vet vem 1 fjärdedel är....
*rester från en Farmville spelperiod...*

Gårdagens träning.....Elvira har många namn och i går var hon Mixer De Lux <3 så fin och följsam.
Kanske den inskickade offerten i 3 ex godtogs. Plus att ryttaren kanske inte är lika krävande utan väntar ut den röda inunder.... Skitnöjd i varjefall.
Den något "roliga" instruktionen från Ingamay : "Känn dina sittben"..
Jag: Jo tack, det gör jag...MYCKET...
Lite ömgumpad efter passet men det är det värt *Big Smile*

Det där med att jobba korta pass är riktigt trevligt, man hinner med att vara social och prata med folk på ett helt annat sätt. I vanliga fall så hinns det inte med mellan lektionerna. Sjukt kul att ha lite lektioner igen.
Det roliga var att veckans övning (skänkelvikning i trappa) sida, rakt fram, sida, rakt fram. Var något även jag fick rida för Ingamay. Så det kan sammanfalla :-)

...Om man skulle ta en tur med ADHD-Killen till klubben så han får gå på lina en stund...fast kom på att det är Blåbärshoppning så jag kanske tar en sväng och kollar i stället...

Dagens ord: Det är bättre att själv bevara sin hemlighet än låta någon annan göra det.

/Lola



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar